Het gebouw (loodsen en inpandige kantoren, incl. cleanroom) van Hospital Logistics werd overgedragen aan UZ Leuven. UZ Leuven wou als nieuwe eigenaar aan de hand van een conditiemeting en een meerjarenonderhoudsplan inzicht krijgen in de staat van het gebouw en in de toekomstige kosten die nodig zijn om het gebouw te onderhouden.
Nadat de conditiemeting is uitgevoerd, werd op basis van de geconstateerde gebreken een onderhoudsplan opgesteld. Hiervoor werd in kaart gebracht wat er dient te gebeuren om de conditie van een aantal elementen in een aanvaardbare toestand te brengen en wordt een raming gemaakt van de kostprijs van de herstelling zonder rekening te houden met (voor ons onbekende) randvoorwaarden.
Nadat de conditiemeting is uitgevoerd, werd op basis van de geconstateerde gebreken een onderhoudsplan opgesteld. Hiervoor werd in kaart gebracht wat er dient te gebeuren om de conditie van een aantal elementen in een aanvaardbare toestand te brengen en wordt een raming gemaakt van de kostprijs van de herstelling zonder rekening te houden met (voor ons onbekende) randvoorwaarden.
Een gedocumenteerd rapport dat een duidelijk beeld gaf van de vastgestelde gebreken, zowel op bouwkundig als technisch en op het gebied van de brandveiligheid. Meer concreet:
Inspectieverslag met foto’s en score van de vastgestelde gebreken, aangevuld met een voorstel tot remediëring incl. een inschatting van de kostprijs. Deze werden verder verwerkt in het meerjarenonderhoudsplan.
Overzicht van de vastgestelde inbreuken, inclusief een fotoreportage.
Inspectieverslag met foto’s en score van de vastgestelde gebreken, aangevuld met een voorstel tot remediëring incl. een inschatting van de kostprijs. Deze werden verder verwerkt in het meerjarenonderhoudsplan.
Overzicht van de vastgestelde inbreuken, inclusief een fotoreportage.